Την αποκάλυψη ότι αρχικά ήταν αρνητικός στο να αναλάβει την προώθηση του σποτ «Μένουμε Σπίτι», έκανε ο Σπύρος Παπαδόπουλος. Ο γνωστός ηθοποιός θεώρησε ότι η ευθύνη ήταν βαριά για του ώμους του για ένα τέτοιο εγχείρημα.
Μιλώντας στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», είπε: «Με πήραν τηλέφωνο, μου εξήγησαν το περιεχόμενο του σεναρίου και η πρώτη αντίδρασή μου ήταν πως εγώ δεν θέλω να πάρω πάνω μου όλο αυτό το βάρος, δηλαδή να θεωρηθώ υπεύθυνος και να κλείσω τον κόσμο στα σπίτια του».
Οι αντιστάσεις του μειώθηκαν όταν «κάποιοι ειδικοί γιατροί από το γραφείο του πρωθυπουργού με πήραν τηλέφωνο και μου εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους έπρεπε, πάση θυσία, να γίνει και να κυκλοφορήσει αυτό το σποτάκι στα media».
Παρέμεινε όμως μια ένσταση στο κείμενο της διαφήμισης, που ζήτησε να αλλάξει και τελικά έγινε δεκτό.
«Μοναδική μου ένσταση ήταν η λέξη "ηλικιωμένοι". Επειδή, λοιπόν, δεν είμαι τζόβενο, επειδή λόγω ηλικίας 65 ετών θα ήταν γελοίο εγώ να χαρακτηρίζω τους άλλους "ηλικιωμένους", με τον κίνδυνο να φάω γιαούρτια. Γι’ αυτό σκέφτηκα και το άλλαξα με τις λέξεις "παππούδες και γιαγιάδες"», είπε ο γνωστός ηθοποιός.