Νέος Πρόεδρος του BMW Group Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης ο Neil Fiorentinos

 
Νέος Πρόεδρος του BMW Group Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης ο Neil Fiorentinos

Ενημερώθηκε: 27/07/18 - 15:57

Η BMW AG διόρισε τον Neil Fiorentinos Πρόεδρο του BMW Group Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η θητεία του νέου προέδρου ξεκινάει την 1η Σεπτεμβρίου 2018. Ο Fiorentinos διαδέχεται τον Christoph v. Tschirschnitz, ο οποίος αποφάσισε να αναλάβει διευθυντικά καθήκοντα εκτός του BMW Group.

Ο κύριος v. Tschirschnitz (53) προσήλθε στο BMW Group το 1992 και κατείχε διάφορες υψηλόβαθμες θέσεις στους τομείς Εταιρικού Σχεδιασμού (Corporate Planning), Στρατηγικών Λιανικής και Ανάπτυξης Δικτύου (Retail Strategies & Dealer Development), BMW Motorrad, ενώ διετέλεσε και Υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ BMW στις περιοχές Ασίας, Ειρηνικού, Αφρικής, και Ανατολικής Ευρώπης. Πριν αναλάβει τη θέση του Προέδρου του BMW Group Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης ήταν Αντιπρόεδρος Fleet, Εταιρικών και Άμεσων Πωλήσεων στην BMW Γερμανίας.Η θητεία του ως Προέδρου της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης στέφθηκε με ρεκόρ πωλήσεων και κερδοφορίας.Σε μία πολύ επιτυχημένη τετραετία, ο v. Tschirschnitz πέτυχε πάνω από 50% αθροιστική αύξηση όγκου πωλήσεων με τις μάρκες BMW και MINI σε 12 αγορές, διοικώντας από την έδρα της εταιρίας στο Σάλτσμπουργκ.

Ο NeilFiorentinos προέρχεται από το BMW Group Ολλανδίας, όπου έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος τα τελευταία 4,5 χρόνια.Ο Neil (50) ξεκίνησε την καριέρα του στο BMW Group Ν. Αφρικής το 1994. Δεκαέξι χρόνια αργότερα διορίστηκε Επικεφαλής του BMW Group Ασίας.Διαθέτοντας διεθνή εμπειρία από τρεις διαφορετικές θέσεις πωλήσεων του BMW Group σε τρεις ηπείρους, ο Νοτιοαφρικανός έχει διαπρέψει στις σχέσεις με το δίκτυο εμπόρων και εισαγωγέων. Στην Ολλανδία, ο Neil και η ομάδα του διατήρησαν την πρωτοκαθεδρία της BMW στην κατηγορία, πετυχαίνοντας ρεκόρ πωλήσεων για τις BMW, MINI και BMW Motorrad επί τέσσερα χρόνια στη σειρά.

Στο νέο του ρόλο, ο Neil θα είναι υπεύθυνος για τις δραστηριότητες πωλήσεων και μάρκετινγκ στην περιοχή Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, που αποτελείται από δώδεκα χώρες: Αυστρία, Πολωνία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρο και Μάλτα.