Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρείς διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και 2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!
Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.
Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher! Έλαβε τα:
Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα έλαβε:
Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με την Newtons Laboratory.
Όλα τα βραβεία του ΟΠΑΠ
Βασίλης Κατσικάδης: SEM specialist, Χριστίνα Φωτεινοπούλου: Head of digital communications, Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics, Στέλιος Μαργαριτόπουλος: Digital marketing specialist
Ηρακλής Δούμας: Digital division director, Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics, Κωνσταντίνα Μαριά: Head of PR, Τζίνα Γιαγκιτζή: PR specialist, Κωνσταντίνος Τυλιπάκης: Digital development specialist, Χάρης Χαρίτογλου: Head of digital development