Ρεκόρ όλων των εποχών στο Pikes Peak- Έγραψε ιστορία η Volkswagen με το I.D. R

 
Ρεκόρ όλων των εποχών στο  Pikes Peak- Έγραψε ιστορία η Volkswagenμ ε το I.D. R

Ενημερώθηκε: 25/06/18 - 13:20

Η Volkswagen κατέρριψε το ρεκόρ ανάβασης στον περίφημο αγώνα του PikesPeak, με το I.D. R PikesPeak, σπάζοντας το φράγμα των 8 λεπτών.

Το απόγευμα της Κυριακής ήταν μία ιστορική μέρα όχι μόνο για τη Volkswagen, αλλά την αυτοκίνηση γενικότερα.Τα 7΄ 57΄΄ 148 εκατοστά που σημείωσε το ηλεκτρικό πρωτότυπο της Volkswagen είναι ο καλύτερος χρόνος όλων των εποχών στη διάσημη ανάβαση. Ο Γάλλος πιλότος RomainDumas (ΡομαίνΝτυμά), στο τιμόνι του I.D. R PikesPeak, κατέβασε το χρόνο που είχε σημειώσει ο SebastianLoeb(Σεμπαστιάν Λέμπ) το 2013, κατά 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα.

Και όλα αυτά σε χρόνο ρεκόρ. Σε λιγότερο από 250 μέρες, από την ανακοίνωση της πρόθεσης της Volkswagen να καταρρίψει το ρεκόρ μέχρι την πετυχημένη κατάληξη, επιστήμονες, σχεδιαστές, μηχανικοί μαζί με την αγωνιστική ομάδα, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, πρώτα σε ένα αγώνα ενάντια στο χρόνο για τη σωστή προετοιμασία.

Το I.D. R PikesPeak, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Volkswagen, με τον RomainDumas, ανέβηκε τη διάσημη ανάβαση του PikesPeak, στο βουνό του Κολοράντο, σε χρόνο ρεκόρ 7΄ 57΄΄ 148 εκατοστά. Το περίπου 680 ίππων πρωτότυπο, όχι μόνο βελτίωσε κατά 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα το προηγούμενο ρεκόρ, του επίσης Γάλλου S.Loeb, αλλά έδωσε μία σαφή εικόνα του μέλλοντος που έρχεται, αφήνοντας πίσω του πολλά ισχυρά πρωτότυπα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, ο ΡομαίνΝτυμά έγινε μέλος ενός πολύ ιδιαίτερου club νικητών του διάσημου αγώνα, που περιλαμβάνει μερικά ονόματα-θρύλους του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο Βάλτερ Ρέρλ, η Μισέλ Μουτόν, ο ΣτιγκΜπλόμκβιστ.

P

Σχεδόν 20 χιλιόμετρα απόστασης, 156 απαιτητικές στροφές, υψομετρική διαφορά 2.900 μέτρων, μία και μόνη ευκαιρία. Το περίπου 1.100 κιλών – μαζί με τις μπαταρίες – πρωτότυπο, αποδείχθηκε το ιδανικό όχημα για την κατάρριψη του ρεκόρ. Καινοτόμα τεχνολογία αιχμής που χαρακτηρίζεται από υψηλή ισχύ, βέλτιστη κατανάλωση ενέργειας, ελαχιστοποιημένο βάρος και εξελιγμένη αεροδυναμική, με ένα και μόνο στόχο, να γράψει ιστορία. Στον υπεραιωνόβιο αγώνα, ο ΡομαίνΝτυμά απολαμβάνει τη σαμπάνια του νικητή για 4η φορά στην καριέρα του, αυτή όμως είναι η πιο ένδοξη.

Στην προσπάθεια για την ιστορική νίκη, η Volkswagen είχε δώσει σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια. Ακόμα και αυτή η διαδικασία της φόρτισης, ήταν αποτέλεσμα τόσο στρατηγικής όσο και ανάπτυξης τεχνολογίας με «πράσινο» περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, σε περίπτωση διακοπής του αγώνα, θα έπρεπε να είναι δυνατή η πλήρης φόρτιση του μονοθέσιου σε λιγότερο από 20 λεπτά. Την απαιτούμενη για τη φόρτιση ηλεκτρική ενέργεια, παρείχαν γεννήτριες στους πρόποδες του PikesPeak, οι οποίες χρησιμοποιούσαν γλυκερίνη ως καύσιμο. Η γλυκερίνη, η οποία παράγεται κατά την παρασκευή βιοντίζελ, καίγεται χωρίς την έκλυση επιβλαβών αερίων ή παραγωγή στερεών αποβλήτων. Από τη φύση της είναι μή-τοξική ενώ θεωρείται ακίνδυνη και χρησιμοπποιείται σε πολλές άλλες εφαρμογές, ακόμα και στη βιομηχανία τροφίμων ή καλλυντικών.