Για περιστατικά επεισοδίων με επιβάτες που δεν φορούν μάσκες ή είναι αρνητές της μάσκας έκανε λόγο ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ Μιχάλης Σιορίκης.
Περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί καθημερινά στα λεωφορεία που κινούνται στην Αθήνα, στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΘΕΜΑ 104,6» ο κ. Σιορίκης τόνισε πως οι περισσότεροι επιβάστες φορούν μάσκες, ωστόσο -όπως είπε- οι αποστάσεις δεν είναι δυνατόν να τηρηθούν. «Υπάρχουν μεμονωμένα περιστατικά με επιβάτες που δεν φορούν μάσκες ή είναι αρνητές της μάσκας και υπάρχουν επεισόδια», σημείωσε.
Σύμφωνα με τον ίδιο την Τρίτη «είδαμε μια μείωση στον συνωστισμό με τη σταδιακή προσέλευση των πολιτών στην εργασία τους».
«Αλλά δεν υπάρχουν λεωφορεία. Από τα 1250 που θα έπρεπε να κυκλοφορούν χθες είχαμε 1050 ενώ το 10% του συγκοινωνιακού εργου ήταν από το φιλότιμο των εργαζομένων που εργάστηκαν στο ρεπό τους», πρόσθεσε.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Σημειώνεται πως τις τελευταίες ημέρες παρατηρούνται εικόνες συνωστισμού στις αποβάθρες και στους συρμούς του μετρό, με τη ΣΤΑΣΥ να εκδίδει ανακοίνωση για τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια της γραμμής 1 και δημιουργούν αυτές τις συνθήκες.
Όπως τονίζει η εταιρεία «το τελευταίο διάστημα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα προφανώς οργανωμένο σχέδιο συχνότατων επιθέσεων – βανδαλισμών (σπάσιμο τζαμιών σε πόρτες και παράθυρα συρμών) συνήθως κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν οι συρμοί βρίσκονται παρκαρισμένοι σε διάφορους σταθμούς ή επίσταθμους του δικτύου της γραμμής 1, προκειμένου κάθε πρωί να ξεκινήσουν την εκτέλεση του συγκοινωνιακού τους έργου».
«Οι ζημιές αυτές, πέρα από την οικονομική επιβάρυνση που δημιουργούν στην εταιρεία, προκαλούν σοβαρά προβλήματα και στην εύρυθμη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου. Οι συρμοί που δέχονται τις επιθέσεις πρέπει να αποσυρθούν από την κυκλοφορία για να επισκευαστούν, με αποτέλεσμα ως ότου καταστεί δυνατή η αντικατάστασή τους από διαθέσιμους εφεδρικούς να προκαλούνται δυσλειτουργίες στην εκτέλεση των δρομολογίων με αναπόφευκτη αύξηση των χρονοαποστάσεων και κατ΄ επέκταση την πρόκληση συνωστισμού τόσο στις αποβάθρες όσο και στο εσωτερικό των συρμών», επισημαίνει η ΣΤΑΣΥ.