Διαχρονική αξία οι παλιές ελληνικές ταινίες. Δε χορταίνεις να τις βλέπεις και να τις ξαναβλέπεις. Ειδικά σήμερα που οι ελληνικές ταινίες παίρνουν χρώμα, ζωντανεύουν και μας μεταφέρουν το κλίμα της εποχής που γυρίστηκαν.
Μια από τις καλύτερες ταινίες της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου, «Το κοροϊδάκι της δεσποινίδας» με τους αξέχαστους Τζένη καρέζη, Ντίνο Ηλιόπουλο.
Η αρχή έγινε με το «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» και συνεχίστηκε με τον αγαπημένο Ζήκο στην ταινίας «Της κακομοίρας» που προβλήθηκε έγχρωμη το βράδυ του Σαββάτου στον ΑΝΤ1 και έπιασε απίστευτα νούμερα τηλεθέασης.
Πώς όμως μπαίνει το χρώμα στις παλιές και αγαπημένες ασπρόμαυρες ελληνικές ταινίες;
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας με έδρα την Αμερική που ανέλαβε να χρωματίσει το «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» εξήγησε τον τρόπο σε πρόσφατη συνέντευξή του στην ιστοσελίδα news247.
O κύριος Ράο ανέφερε ότι. "Αν το φιλμ είναι σε καλή κατάσταση, τότε μπορούμε εξετάζοντας προσεκτικά τις αποχρώσεις του μαύρου και του άσπρου να καταλήξουμε με ακρίβεια 99% για την απόχρωση που έχει ένα ρούχο ή κάποιος τοίχος" .
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαδικασία του χρωματισμού είναι χρονοβόρα καθώς και δύσκολη.
Η West Wing Studios έχει αναλάβει πολλά παρόμοια project μεταφέροντας κλασικές παραγωγές της τηλεόρασης και του κινηματογράφου, όπως το I Love Lucy, The Andy Griffith Show, The Dick Van Dyke Show, The Three Stooges, Marilyn Monroe, John Wayne, Superman κ.α. στην εποχή των χρωμάτων. "Τα προγράμματα αυτά αποτελούν ένα θησαυρό για την αμερικανική ιστορία της τηλεόρασης και του κινηματογράφου. Μετά την επεξεργασία προβλήθηκαν εκ νέου στην prime time ζώνη, (αναφέρεται στο I Love Lucy που είναι και πιο πρόσφατη δουλειά του), και σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην ώρα προβολής τους".
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: