Στη λίστα «30 under 30» του αμερικάνικου περιοδικού Forbes για την Ευρώπη στην κατηγορία της Βιομηχανίας, συμπεριλήφθηκε ο Σταύρος Τσομπανίδης, εκ των ιδρυτών της start-up επιχείρησης “PHEE”, η οποία αξιοποιεί ένα υλικό ιδιαίτερο στην Ελλάδα - τα φύκια – δημιουργώντας πρότυπες κατασκευές. Από θήκες για κινητά τηλέφωνα, ρακέτες, γυαλιά ηλίου και σκεύη πολυτελείας ή είδη σπιτιού, τα προϊόντα της PHEE διεκδικούν ήδη τη διεθνή προσοχή.
Η Γιάννα Αγγελοπούλου, στο πλαίσιο του στήριξε και αυτήν την πρωτοβουλία στο ξεκίνημά της, δείχνοντας έμπρακτα τι μπορεί να πετύχει η εμπιστοσύνη στην ευρηματικότητα και την επιχειρηματικότητα των νέων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Έλληνας επιστήμονας σχεδιάζει υπερυπολογιστή που θα βασίζεται σε... «μαγική σκόνη»
Κάθε χρόνο η λίστα «30 under 30» αναδυκνύει νέους κάτω των 30 ετών οι οποίοι ξεχωρίζουν σε τομείς όπως οι Τέχνες, οι Επιστήμες, η Τεχνολογία, η Οικονομία, η Κοινωνική Επιχειρηματικότητα και η Βιομηχανία.
Η PHEE ξεκίνησε το 2015 με όραμα την αξιοποίηση των φυκιών που εναποτίθενται ετησίως στις παράκτιες περιοχές της χώρας μας και μέσα σε δύο χρόνια κατάφερε να αναπτύξει και να κατοχυρώσει μία καινοτόμο μέθοδο παραγωγής που αποσκοπεί στην αναγέννηση των νεκρών φύλλων της Ποσειδωνίας, φέρνοντας τα φύκια στην καθημερινή μας ζωή με έναν εναλλακτικό και ιδιαίτερο τρόπο. Η δραστηριότητα της PHEE περιέχει έντονο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο, καθώς η ανακύκλωση των ποσοτήτων της Ποσειδωνίας συνεπάγεται τη μείωση του όγκου των σκουπιδιών και την εξοικονόμηση πόρων της τοπικής αυτοδιοίκησης.