Οι Έλληνες μαθητές εμφανίζονται να έχουν χαμηλές επαγγελματικές προσδοκίες από τις γνώσεις που προσφέρουν οι επιστήμες, αλλά και γενικότερα να μην έχουν κίνητρα για να μελετήσουν.
Την 43η θέση μεταξύ 72 χωρών, με επιδόσεις κάτω από τον μέσο όρο των χωρών μελών του ΟΟΣΑ, κατέλαβαν οι Έλληνες μαθητές στις τρεις βασικές κατηγορίες αξιολόγησης (επιστήμες, κατανόηση κειμένου, μαθηματικά) του τεστ διεθνούς αξιολόγησης PISA.
Το τεστ πραγματοποιείται κάθε τρία χρόνια υπό την αιγίδα του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ).
Ειδικότερα, η χώρα μας έλαβε 455 βαθμούς στις επιστήμες (-6 σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα), 467 στην κατανόηση κειμένου (-8) και 454 στα μαθηματικά (+1).
Επιπλέον, οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών εμφανίζουν κάμψη σε σύγκριση με τις ελληνικές επιδόσεις προηγούμενων χρόνων.
Καλύτεροι στον κόσμο αναδείχθηκαν οι μαθητές της Σιγκαπούρης, με περισσότερους από 550 βαθμούς.
Η πρώτη δεκάδα των καλύτερων μαθητών, έχει ως εξής:
Σιγκαπούρη
Ιαπωνία
Εσθονία
Ταϊβάν
Φινλανδία
Μακάο
Καναδάς
Βιετνάμ
Χονγκ Κονγκ
Κίνα
Στην Ευρώπη, καλύτερες επιδόσεις από τους Έλληνες μαθητές έχουν οι συνομήλικοί τους από τη Βρετανία, την Ολλανδία, τη Γερμανία, την Ιρλανδία, το Βέλγιο, την Πολωνία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ισπανία.
Από την άλλη πλευρά, χειρότερες είναι οι επιδόσεις των μαθητών από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Κύπρο, καθώς και τις χώρες των δυτικών Βαλκανίων.
Σχετικά Θέματα:
Οι Έλληνες μαθητές δεν τα έχουν καλά με τον αθλητισμό
«Πρωταθλητές» στον τζόγο oι Έλληνες μαθητές, σύμφωνα με έρευνα