«Κάν' το για τη μαμά»! Το νέο διαφημιστικό σποτ το οποίο μπορεί να προβλήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο από τη δημόσια τηλεόραση της Δανίας τα αποτελέσματα όμως είναι τώρα ιδιαίτερα ορατά. Τα περισσότερα Μέσα το είχαν αντιμετωπίσει με σαρκασμό, όμως δεν έχει καμία σημασία καθώς καθώς το καλοκαίρι που διανύουμε, σύμφωνα με την Politiken, τη μεγαλύτερη εφημερίδα της Κοπεγχάγης, θα γεννηθούν 1.200 περισσότερα παιδιά σε σύγκριση με το 2015.
Το περίπου ίδιο χρονικό διάστημα η Κοπεγχάγη έστησε τη δική της καμπάνια, καλώντας τους πολίτες να δείξουν μεγαλύτερη επιμέλεια στη γονιμότητά τους.
Με σλόγκαν που ρωτούσαν αν «τα σπερματοζωάριά τους κολυμπούν αργά», για τους άντρες, και «αν μέτρησαν τα "αυγά" τους (ωάρια)», για τις γυναίκες, η πόλη έβαλε σκοπό να ενεργοποιήσει σεξουαλικά τους κατοίκους της. Στόχος, η γέννηση περισσότερων παιδιών.
Επίσης ξεκίνησε να προβάλλεται, στην κρατική τηλεόραση, ένα πρόγραμμα με τίτλο «Κάντε σεξ για τη Δανία» (Knald for Danmark).
Η αντιδήμαρχος της Κοπεγχάγης, Νίνα Τόμσεν, αρμόδια για τον τομέα της Υγείας, δήλωσε στο δίκτυο TV2 πως οι καμπάνιες δεν ήταν μέρος κάποιας οργανωμένης εκστρατείας, παρότι συνέπεσαν χρονικά, και δεν θα ήθελε να λάβει εκείνη τα εύσημα για την αύξηση των γεννήσεων.
«Σίγουρα δεν μπορούμε να αποδώσουμε την άνοδο στα ποσοστά γεννήσεων στις καμπάνιες, αλλά είναι σημαντικό πως υπάρχει μια θετική συνέπεια», δήλωσε, σύμφωνα με δημοσίευμα του Independent.
Ηταν, ωστόσο, «μια ευχάριστη έκπληξη», το ότι εμφανίστηκαν περισσότερες από μία έξυπνες ιδέες, σχετικές με το ζήτημα, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Οι εκστρατείες προέκυψαν από τα μεγάλα ποσοστά υπογεννητικότητας και γήρανσης του πληθυσμού της Δανίας.
Ο δείκτης γεννητικότητας στη χώρα ήταν 1,69 το 2014, ένας από τους χαμηλότερους στην Ευρώπη, ενώ κατά μέσο όρο οι γονείς αποκτούν το πρώτο τους παιδί στα 29,1 τους χρόνια, έναντι των 25 ετών, που ήταν η μέση ηλικία τεκνοποίησης κατά τη δεκαετία του 1970.
Δείτε τα βίντεο:
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ