Ένα πρόβλημα στα ρουλεμάν γονάτου, για έναν πολύ μικρό αριθμό αυτοκινήτων Yaris ανάγκασε την Toyota να ζητήσει από τους ιδιοκτήτες τους να περάσουν για έλεγχο. Για να μην τρελαίνονται όσοι έχουν αυτοκίνητα Toyota Yaris, το πρόβλημα εντοπίσθηκε σε συγκεκριμένη παρτίδα και αφορά 555 οχήματα, παραγωγής από τις 13 Ιανουαρίου 2015 έως τις 27 Φεβρουαρίου 2015. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί κάποιο ατύχημα, αλλά η Toyota σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της διεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας) ανακοίνωσε το πρόβλημα. Οι 555 ιδιοκτήτες αυτής της σειράς θα πρέπει να επισκεφθούν το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής τους γιατί τα συγκεκριμένα οχήματα είναι εφοδιασμένα στους εμπρός τροχούς με αμορτισέρ-γόνατα τα οποία είναι στηριγμένα στο αμάξωμα μέσω βάσεων με ρουλεμάν γονάτου και συγκροτημάτων στήριξης της εμπρόσθιας ανάρτησης.
ΠΏς μπορεί να καταλάβει κάποιος το πρόβλημα;
Περνώντας ένα μεγάλο σαμαράκι του δρόμου, υπάρχει το ενδεχόμενο πρόκλησης δυσλειτουργίας στο εξάρτημα της βάσης στήριξης με ρουλεμάν. Ο οδηγός τότε θα παρατηρήσει ένα θόρυβο κατά την οδήγηση σε ανώμαλο οδόστρωμα που δεν είναι φυσιολογικός. Μπορεί να το καταλάβει ακόμη κατά τη περιστροφή του τιμονιού.
Για να μην αποκολληθεί το πάνω μέρος του αμορτισέρ καλό είναι όλοι όσοι έχουν αγοράσει Yaris το συγκεκριμένο διάστημα να επικοινωνήσουν με την Toyota για να κλείσουν ραντεβού προκειμένου να γίνει προληπτική αντικατάσταση των βάσεων στήριξης της μπροστινής ανάρτησης. Φυσικά η αντικατάσταση θα γίνει ΔΩΡΕΑΝ. Δηλαδή χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς - Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2808222 (ώρες λειτουργίας από 09.00 πμ έως 05:00 μμ).