Εκτενείς προσθήκες και βελτιώσεις θα γίνουν από την άνοιξη του 2018,στη γκάμα κινητήρων της BMW. Όπως ανακοίνωσαν από το στρατηγείο των Βαυαρών θα αυξήσουν την απόλαυση της οδήγησης σε πολυάριθμες σειρές μοντέλων BMW.
Η τεχνολογία BMW BluePerformance με καταλύτη SCR και ψεκασμό AdBlue για κινητήρες diesel θα διατίθεται στάνταρ σε όλες τις Σειρές στο μέλλον. Επιπλέον, φίλτρα σωματιδίων βενζινοκινητήρων για μείωση των ρύπων θα τοποθετούνται σε περισσότερα μοντέλα από το Μάρτιο του 2018. Ένας εξαιρετικά ισχυρός τετρακύλινδρος diesel θα προστεθεί στη γκάμα της BMW X3 SportsActivityVehicle. Επιπλέον, η κινητήρια ισχύς για περισσότερα μοντέλα BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4 θα μεταφέρεται στο δρόμο από ένα 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic.
Από τον Μάρτιο του 2018, περισσότερος στάνταρ εξοπλισμός θα αναδεικνύει τον premium χαρακτήρα της BMW Σειράς 5 Sedan και της BMW Σειράς 5 Touring. Επίσης, τα πολύ δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου M Performance, BMW X3 M40i (κατανάλωση μικτού κύκλου: 8.4 – 8.2 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 193 – 188 g/km) θα αναβαθμιστούν με το διαφορικό M Sport, που θα προσφέρεται στάνταρ από τον Απρίλιο του 2018. Τέλος, η γκάμα υπηρεσιών BMW ConnectedDrive γίνεται πιο ποικίλη και ελκυστική χάρη στις υπηρεσίες απομακρυσμένης πρόσβασης (remoteservices) που διατίθενται τώρα στάνταρ για όλα τα μοντέλα και έναν μεγαλύτερο αριθμό λειτουργιών του ConciergeService.
Καταλυτικός μετατροπέας SCR με ψεκασμό AdBlue τώρα στάνταρ για όλα τα μοντέλα diesel
Η BMW εξασφαλίζει άκρως αποτελεσματική μείωση των οξειδίων του αζώτου που παράγουν οι κινητήρες diesel μέσω της αναβάθμισης του καταλύτη NOX που αποκτά τώρα σύστημα SCR (SelectiveCatalyticReduction). Από την άνοιξη του 2018, η τεχνολογία BMW BluePerformance με ψεκασμό AdBlue θα διατίθεται στάνταρ σε όλα τα μοντέλα diesel της BMW Σειράς 1, BMW Σειράς 2, BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4. Επιπλέον, μετά την BMW X1 xDrive20d (κατανάλωση μικτού κύκλου: 4.8 – 4.7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 127 – 123 g/km), οι BMW xDrive18d (κατανάλωση μικτού κύκλου: 4.9 – 4.7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 129 – 124 g/km) και BMW X1 sDrive18d (κατανάλωση μικτού κύκλου: 4.3 – 4.1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 114 – 109 g/km) θα εφοδιάζονται με το σύστημα SCR. Στην περίπτωση των BMW X1 xDrive18d και BMW X1 sDrive 18d, η βελτιστοποιημένη μείωση των ρύπων είναι συνδεδεμένη με την εισαγωγή ενός νέου διπλού συστήματος εξαγωγής.
Βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά ρύπων χάρη στο φίλτρο σωματιδίων βενζινοκινητήρων.
Από τον Μάρτιο του 2018, περισσότερα βενζινοκίνητα μοντέλα BMW θα διαθέτουν φίλτρο σωματιδίων βενζίνης για βέλτιστα χαρακτηριστικά ρύπων. Μετά την εισαγωγή αυτής της τεχνολογίας καθαρισμού των καυσαερίων τον Ιούλιο του 2017 στην BMW 220i Coupe (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,9 – 5,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 136 – 127 g/km), ακολουθούν τώρα περισσότερα μοντέλα όπως BMW 230i Coupe (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,9 – 5,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 134 – 131 g/km), BMW 220i Cabrio (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,2 – 5,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 141 – 133 g/km), BMW 230i Cabrio (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,8 – 6,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 143 – 138 g/km), BMW X3 xDrive20i (κατανάλωση μικτού κύκλου: 7,3 – 7,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 168 – 163 g/km) και BMW X3 xDrive30i (κατανάλωση μικτού κύκλου: 7,3 – 7,2 l/100 km; εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 168 – 164 g/km). Από τον Μάρτιο του 2018, συστήματα καθαρισμού καυσαερίων που χρησιμοποιούνται στις BMW 420i Coupe/BMW 420i xDriveCoupe (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,9 – 5,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 161 – 134 g/km), BMW 430i Coupe/BMW 430i xDriveCoupe (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,5 – 5,9 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 151 – 138 g/km), BMW X1 sDrive18i (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,4 – 5,3 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 124 – 121 g/km) και το plug-in υβριδικό σπορ μοντέλο BMW i8 Coupe (κατανάλωση μικτού κύκλου: 1,9 l/100 km, κατανάλωση μικτού κύκλου:14.0 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 42 g/km) θα εφοδιάζονται επιπρόσθετα με φίλτρο σωματιδίων.
BMW X 3: Νέος κινητήρας diesel και διαφορικό M Sport
Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της BMW X3 πριν από μερικούς μήνες, ένας νέος κινητήρας προστίθεται στη γκάμα του μοντέλου. Στη νέα BMW X3 xDrive25d, ένας πολύ ισχυρός τετρακύλινδρος diesel θα μεταφέρει την ισχύ των 170 kW/231 hp στην άσφαλτο ή στο χώμα μέσω του στάνταρ 8-τάχυτου κιβωτίου Steptronic και της ευφυούς τεχνολογίας τετρακίνησης. Η τεχνολογία BMW TwinPowerTurbo της δίλιτρης μονάδας περιλαμβάνει σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων και ένα εξαιρετικά ακριβές σύστημα άμεσου ψεκασμού CommonRail, λειτουργώντας με μέγιστη πίεση 2.500 bar. Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή 500 Nm και επιταχύνει την BMW X3 xDrive25d από 0 στα 100/km σε 6,8 δεύτερα. Η υψηλή απόδοση αντανακλάται στην κατανάλωση μικτού κύκλου 6,1 - 5,8 lit / 100 km και τις εκπομπές CO2 των 160 - 154 g / km (προκαταρτικές τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με την επιλεγμένη διάσταση ελαστικού).
Η BMW X3 M40i παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην γκάμα SportsActivityVehicles. Από τον Απρίλιο του 2018, η έκδοση M Performance 265 kW/360 hp θα εφοδιάζεται στάνταρ με το νέο διαφορικό M Sport. Μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος ακριβείας για την εμπλοκή του πίσω άξονα, το σύστημα, που είναι συνδεδεμένο στο πρόγραμμα ευστάθειας DSC, δημιουργεί τις βέλτιστες προϋποθέσεις για ακόμα πιο δυναμική επιτάχυνση κατά την έξοδο από μία στροφή. Επιπλέον, η BMW X3 M40i μελλοντικά, θα διαθέτει ταμπλό οργάνων Sensatec.
8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic , τώρα στάνταρ σε περισσότερα μοντέλα
Από το Μάρτιο του 2018, ο αριθμός μοντέλων με στάνταρ το 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic θα αυξηθεί. Το αυτόματο κιβώτιο αναβαθμίζει όχι μόνο την άνεση αλλά και την επιτάχυνση και απόδοση κάθε οχήματος. Στο μέλλον, η BMW 320d xDriveSedan (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,2 – 5,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 137 – 133 g/km), η BMW 320d xDriveTouring (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,4 – 5,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 141 – 136 g/km) και η BMW 320d xDriveGranTurismo (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,3 – 5,2 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 141 – 138 g/km) θα επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας.
Επιπλέον, από το Μάρτιο του 2018, το 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic θα διατίθεται στάνταρ με περισσότερα μοντέλα της BMW Σειράς 4. Με ταχύτατες και άνετες αλλαγές σχέσεων, αυτή η τεχνολογία αναβαθμίζει τις BMW 420i xDriveCoupe (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,6 – 6,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 151 – 148 g/km) και BMW 430i Coupe (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,1 – 6,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 140 – 137 g/km) όπως και στη BMW 420d xDriveGranCoupe (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,2 – 5,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 136 – 134 g/km).
Πρόσθετος στάνταρ εξοπλισμός για την BMW Σειρά 5
Από το Μάρτιο του 2018, η άνεση, η λειτουργικότητα και το premium περιβάλλον της BMW Σειράς 5 θα αναδειχτεί από μία πλουσιότερη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού. Στο μέλλον, όλες οι εκδόσεις της BMW Σειράς 5 Sedan και BMW Σειράς 5 Touring θα φεύγουν από το εργοστάσιο με ParkDistanceControl που αποτελείται από εμπρός και πίσω αισθητήρες, και με προβολείς ομίχλης LED. Επίσης, ένα σύστημα συναγερμού και σύστημα ασφάλισης μπουλονιών είναι τώρα στάνταρ. Τέλος, η BMW Σειρά 5 Sedan θα διαθέτει πίσω κάθισμα με διαιρούμενη 40 : 20 : 40 / αναδιπλούμενη πλάτη.
RemoteServices τώρα στάνταρ σε όλες τις σειρές μοντέλων.
Από το Μάρτιο του 2018, ευφυής δικτύωση θα επιτρέπει τη χρήση υπηρεσιών απομακρυσμένης πρόσβασης σε όλα τα τρέχοντα μοντέλα BMW, χάρη στην αναβάθμιση των λειτουργιών των στάνταρ υπηρεσιών BMW ConnectedDrive. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός θα μπορεί όχι μόνο να γνωρίζει τη θέση του οχήματος, τις πληροφορίες κατανάλωσης και τις λεπτομέρειες για την κατάστασή του οχήματος σε Smartphone, αλλά θα μπορεί επίσης να ενεργοποιεί το σινιάλο των προβολέων, τα αλάρμ, τον εξαερισμό και το κλείδωμα / ξεκλείδωμα των θυρών.Επιπλέον, η γκάμα λειτουργιών της ConciergeService του BMW ConnectedDrive έχει επεκταθεί. Από το Μάρτιο του 2018, ένας προσωπικός βοηθός, που παρέχει βοήθεια με πληροφορίες και υποστήριξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μέσω ενός μπουτόν, θα μπορεί ακόμα και να κλείνει εισιτήρια για ορισμένες κινηματογραφικές αίθουσες.