Τον φωτογράφο-δημοσιογράφο Κωνσταντίνο Μητσάκη τον μάθαμε από τα σουπερ μεγάλα ταξίδια που κάνει πάνω σε δύο τροχούς, Αυτή τη φορά με το νέο HONDA GTR 150 SUPRA έκανε 3.500 χιλιόμετρα στους δρόμους της εξωτικής Ινδονησίας.
Ήταν ένα ανατρεπτικό ταξίδι σε δυο τροχούς. Γεμάτο περιπέτεια. Αφετηρία του ήταν η πρωτεύουσα της Ινδονησίας, η Τζακάρτα. Από εκεί ταξίδεψε στα νησιά Ιάβα, Μπαλί, Λομπόκ και Σουμπάουα.
Ευτυχώς το GTR 150 SUPRA έχει αναπαυτική σέλα είπε χαριτολογώντας ο Κωνσταντίνος Μητσάκης όταν τέλειωσε τη νέα του περιπέτεια το «INDONESIAN GTRider».
Για 15 ημέρες, αρχαίοι ινδουιστικοί ναοί, εξωτικές παραλίες, χωριά κρυμμένα στην τροπική βλάστηση, πρωτόγνωρα ήθη και έθιμα, ανενεργά ηφαίστεια και φιλόξενοι άνθρωποι με αυθόρμητα χαμόγελα καρδιάς «αποκαλύφθηκαν» στην εξερευνητική ματιά του Έλληνα GTRider.
Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη, ο δυνατός σε επιδόσεις κινητήρας, το χαμηλό βάρος και η υποδειγματική σταθερότητα του GTR 150 SUPRA, τον βοήθησαν να ανταπεξέλθει στις δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες των κυκλοφοριακά κορεσμένων δρόμων της Ινδονησίας.
Ο ίδιος, απόλυτα ενθουσιασμένος από την γνωριμία του με το HONDA GTR 150 SUPRA, δήλωσε: «Για ακόμα μια φορά, η HONDA ανέβασε ψηλά τον πήχη του ανταγωνισμού στην δημοφιλή κατηγορία των παπιών, κατασκευάζοντας ένα τετράχρονο υδρόψυκτο παπί με συμπλέκτη, που συμπεριφέρεται στο δρόμο σαν μια μικρή sport μοτοσυκλέτα. Χάρη στην άριστη ενεργητική ασφάλεια, τον πλούσιο εξοπλισμό και την ποιοτική κατασκευή του, το HONDA GTR 150 SUPRA με ταξίδεψε ξεκούραστα και απροβλημάτιστα για 3.500 χλμ. Παρόλο το μεγάλο φορτίο των αποσκευών μου, μεγάλη εντύπωση μού προκάλεσε η δεμένη και ενιαία αίσθησή του. Διαθέτοντας στιβαρό πλαίσιο και ψαλίδι, πολύ δυνατά και με καλή αίσθηση φρένα, υποδειγματική σε σχεδίαση και άνεση σέλα, χαμηλή κατανάλωση, αναρτήσεις που “διάβαζαν” συνεχώς τον δρόμο και αυτονομία που άγγιζε τα 200 χλμ., το HONDA GTR 150 SUPRA αποδείχθηκε ο αξιόπιστος “συνοδοιπόρος” μου στο αστικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο της Ινδονησίας».
Λίγα λόγια για το HONDA GTR150 SUPRA:
Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του Honda Supra-X 125 Helm-in, του μοναδικού παπιού που έχει χώρο για τη φύλαξη κράνους κάτω από τη σέλα και λίγους μήνες μετά την αναβίωση του Iconic Super Cub, η Honda προχώρησε στην παρουσίαση του πιο δυνατού παπιού που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η είσοδος του GTR150 Supra στην ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας σηματοδοτεί μία νέα γενιά Sport δικύκλων πόλης, ικανά να διεγείρουν τις αισθήσεις των αναβατών με τις επιδόσεις τους και το σπορ χαρακτήρα τους.
Το GTR150 είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Honda moto σε δύο εκδόσεις: Sporty με τιμή 3.490€ σε δύο χρωματικές αποχρώσεις και Exclusive με τιμή 3.590€ σε μία χρωματική απόχρωση.
To νέο GTR150, κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Honda στην Ινδονησία P.T. Astra Honda Motor, ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια κατασκευής Cubs στον κόσμο. Το GTR150 διαθέτει καρδιά μοτοσυκλέτας καθώς ο κινητήρας του αποδίδει 15,1 HP και είναι «δανεισμένος» από τη μοτοσυκλέτα CBR150R. Το μονοκύλινδρο σύνολο προσφέρει δυνατή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με αποτέλεσμα να αποτελεί μία μοναδική πρόταση στην αγορά με σκοπό να συναρπάζει νέους αναβάτες κάθε ηλικίας.
Για τους φίλους των 2Τροχών κάνουμε μια μικρή περιγραφή του μοντέλου
Το GTR150 Supra προσφέρει ευελιξία χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα τόσο στα στενά όρια της πόλης όσο και εκτός. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία και την άνεση οδήγησης ενός παπιού με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας.
Το GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη, στοιχείο που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα με αποτέλεσμα να προσφέρει αντίστοιχη οδηγική απόλαυση. Ταυτόχρονα ανεβάζει τον πήχη με τη μοναδική αισθητική που προσφέρει χάρη στις ελκυστικές και ταυτόχρονα τολμηρές γραμμές οι οποίες προσδίδουν κύρος και μία μοντέρνα-σπορ εμφάνιση, που διεγείρουν τις αισθήσεις από όποια γωνιά και να το κοιτάξεις.