Ήταν ότι πιο σωστό έπρεπε να γίνει αυτή την εποχή. Ένα «γερό» face lifting από το σχεδιαστικό τμήμα της Mitsubishi. Οι κύριες επεμβάσεις έγιναν στο μπροστινό μέρος. Λιγότερες έγιναν πίσω και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Αυτές όμως οι παρεμβάσεις ήταν αρκετές για να ζωντανέψει το ήδη γνωστό και πετυχημένο μοντέλο που κατατάσσεται στην αυξανόμενη κατηγορία C-SUV.
Με την πρώτη ματιά διακρίνονται οι σχεδιαστικές επεμβάσεις που έγιναν στη μάσκα, τους προφυλακτήρες, τα φώτα ομίχλης, τα φώτα ημέρας και στην εισαγωγή του αέρα.
Η πορεία του πρωτοποριακού Mitsubishi Outlander PHEV στη Νορβηγία
Στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου έγιναν αλλαγές στον προφυλακτήρα, στα φώτα (LED) και στο φώς (LED) το οποίο βρίσκεται στην αεροτομή, που είναι η προέκταση της οροφής.
Το που παρουσιάζει τη νέα οπτική ταυτότητα Dynamic Shield της MMC υπέστη και αρκετές αλλαγές στο εσωτερικό του.
Οι αλλαγές έγιναν στο ταμπλό, που έχει έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών. Ακόμη μια αλλαγή έχει γίνει στην κονσόλα που βρίσκεται ανάμεσα στο κάθισμα του οδηγού και συνοδηγού. Εκεί υπάρχουν τώρα δύο θήκες για ποτήρια.
Εκτός από τη νέα φυσιογνωμία, το Ευρωπαϊκών προδιαγραφών 2017 ASX διαθέτει κεραία τύπου πτερυγίου καρχαρία, πίσω καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη και νέο υλικό, καθώς επίσης και βελτιωμένη ηχομόνωση.
Μην ψάχνετε για άλλες αλλαγές. Οι εξωτερικές διαστάσεις παρέμειναν οι ίδιες σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο . Δηλαδή το μήκος είναι 4,365 χλστ , το πλάτος 1,770 χλστ και το ύψος 1,630 χλστ. Το βάρος στο ανανεωμένο ASX είναι 1.260 κιλά. Σημαντικό είναι ότι ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 406 λίτρα και έχει στάνταρ ρεζέρβα σε όλες τις εκδόσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη υπάρχει δυνατότητα επιλογής διαφορετικού τύπου συστημάτων διεύθυνσης για διαφορετικά αυτοκίνητα, είτε είναι υδραυλικά με διάφορα στάδια ρύθμισης. Και αυτό είναι ένα παράδειγμα της έμφυτης ευελιξίας της αρχιτεκτονικής “Project Global” της MMC .
Στη χώρα μας εισάγεται με έναν μόνο κινητήρα. Και αυτός με βενζίνη. Η απόφαση της Mitsubishi τουλάχιστον μέχρι το 2020 όπου θα έχουμε αρκετές αλλαγές στη στρατηγική της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας , είναι να σταματήσει τους κινητήρες πετρελαίου σε αυτές τις εκδόσεις. Στις μικρές δηλαδή εκδόσεις μέχρι τα 1600 κ.εκ.
Σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική περίοδο για τους Έλληνες αγοραστές ,η εταιρία Σαρακάκης αποφάσισε να φέρει το ανανεωμένο Mitsubishi ASX με κινητήρα βενζίνης στα 1.600 κ.εκ, προδιαγραφών Euro 6. Ο κινητήρας αυτός που είναι ατμοσφαιρικός , αποδίδει 117 ίππους με ροπή 154 Nm . Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων και η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.