Για την περαιτέρω αναβάθμιση της στρατιωτικής και ακαδημαϊκής εκπαιδεύσεως των σπουδαστών της ιστορικής Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ) του Στρατού Ξηράς στα Τρίκαλα έκανε λόγο ο Υφυπουργός Εθνικής Αμύνης κ. Ιωάννης Κεφαλογιάννης κατά την εκεί επίσκεψή του, συνοδευόμενος από τον Υπαρχηγό Γενικού Επιτελείου Στρατού Αντιστράτηγο Ανδρέα Κορωνάκη.
Ο κ. Κεφαλογιάννηςενημερώθηκε από τον Διοικητή της ΣΜΥ Ταξίαρχο Ιωάννη Κορέλη για την αποστολή, την οργάνωση, τα προγράμματα εκπαιδεύσεως, καθώς και τις τρέχουσες δραστηριότητες της Σχολής, περιηγήθηκε στο Μουσείο, τους λόχους και τις αίθουσες διδασκαλίας, ενώ παρακολούθησε επιδείξεις εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στο τέλος των οποίων συνεχάρη τις ομάδες των σπουδαστών, γυναικών και ανδρών, που συμμετείχαν σε αυτές.
Μιλώντας σε συγκέντρωση των σπουδαστών και του προσωπικού της Σχολής ο ΥΦΕΘΑ μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε για «Την υποχρέωση αλλά και τη θέληση ως πολιτική ηγεσία να κάνουμε, σε συνεργασία με τη στρατιωτική ηγεσία, τα βήματα εκείνα που θα αναβαθμίσουν περαιτέρω την εκπαίδευση τόσο σε στρατιωτικό όσο και σε ακαδημαϊκό επίπεδο στη ΣΜΥ», προσθέτοντας: «Σε αυτή την κατεύθυνση, και ως πρώτο βήμα, θα χαρτογραφηθούν τα προβλήματα, οι δυνατότητες και οι προοπτικές της Σχολής, σε κάθε επίπεδο. Στη συνέχεια, με τη συμβολή όλων σας, σπουδαστών και καθηγητών, θα σχεδιάσουμε τις ενέργειες εκείνες που απαιτούνται για την αναβάθμισή της».
Ο ίδιος, σε άλλο σημείο, αναφέρθηκε στους άξονες στους οποίους πρέπει να είναι προσανατολισμένη η Σχολή καθώς σήμερα οι προκλήσεις ασφαλείας έχουν πολλαπλασιαστεί οπως τόνισε χαρακτηριστικώς.
Οι άξονες αυτοί, πάντα κατά τον κ. Κεφαλογιάννη, είναι οι εξής:
Πρώτος, η εκπαίδευση σύγχρονων μαχητών και μικρών ηγητόρων και η εξοικείωσή τους με τις στρατιωτικές αρετές.
Δεύτερος, η υιοθέτηση, από τον σπουδαστή, της σωματικής αγωγής, ως τρόπου ζωής. Το στέλεχος πρέπει να διατηρεί μια φυσική κατάσταση που να του επιτρέπει την εκτέλεση της αποστολής του.
Τρίτος, η διεύρυνση και εμβάθυνση της ακαδημαϊκής εκπαιδεύσεως, ώστε να διαμορφώνονται στελέχη υψηλής στάθμης. Η ανάγκη εξειδικεύσεως αποφοίτων σε τεχνικά αντικείμενα, καθιστά αναγκαία την επένδυση στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση.
Τέταρτος, η εξωστρέφεια.
Τέλος, αλλά όχι και έσχατο, ο ΥΦΕΘΑ δεν παρέλειψε να συγχαρεί:
- Τη διοίκηση και το προσωπικό της Σχολής για τις προσπάθειες που καταβάλλει ώστε η ΣΜΥ να αποτελεί ένα πρότυπο Σχολής με ιδιαίτερη συνεισφορά στις Ένοπλες Δυνάμεις.
- Τους εκπαιδευτές και τους καθηγητές, για την τεράστια συνεισφορά τους στην επιμελημένη εκπαίδευση των σπουδαστών.
- Τους σπουδαστές, άνδρες και γυναίκες, για την επιλογή τους αλλά και για την προσπάθεια που καταβάλετε ώστε να αποκτήσουν τις επαγγελματικές προδιαγραφές που απαιτούν οι ΕΔ της χώρας.
Ακολούθως, επισκέφθηκε τον βρεφονηπιακό σταθμό της Σχολής, που εξυπηρετεί το σύνολο των υπηρετούντων στη Φρουρά Τρικάλων, όπου προσέφερε δώρα στα 19 νήπια 2,5-4 ετών που φιλοξενούνται σε αυτόν, ενώ συνομίλησε και με τη Διευθύντριά του αξιωματικό Νοσηλευτικής.